Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Coman, Drew C"'
Autor:
Hines, Samantha, Coman, Drew C.
Publikováno v:
In Child and Adolescent Psychiatric Clinics of North America January 2020 29(1):241-252
Autor:
Ghilain, Christine S., Parlade, Meaghan V., McBee, Matthew T., Coman, Drew C., Owen, Taylor, Gutierrez, Anibal, Boyd, Brian, Odom, Samuel, Alessandri, Michael
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Joint attention, or the shared focus of attention between objects or events and a social partner, is a crucial milestone in the development of social communication and a notable area of deficit in children with autism spectrum disorder. While valid p
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10690
Autor:
Coman, Drew C.1 dcoman@mgh.harvard.edu, Bass, Margaret P.2, Alessandri, Michael3, Ghilain, Christine S.3, Llabre, Maria M.3
Publikováno v:
Society & Animals. 2018, Vol. 26 Issue 6, p551-575. 25p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coman, Drew C., Vuijk, Pieter J., Doty, Nathan, Samkavitz, Anna, Doyle, Alysa, Braaten, Ellen
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2016 55(10) Supplement:S190-S191
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coman, Drew Carson
Publikováno v:
Open Access Theses.
For more than two decades, special education teacher shortages and attrition have concerned policymakers and administrators who work to recruit and retain special educators. It is imperative, therefore, to investigate the possible causes underlying t
Externí odkaz:
http://scholarlyrepository.miami.edu/oa_theses/67