Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Colmers-Gray IN"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colmers‐Gray, Isabelle N.1 (AUTHOR) isabelle.gray@queensu.ca, Solis Aguilar, Leandro2 (AUTHOR), Gauri, Aliyah2 (AUTHOR), Ha, David J.2 (AUTHOR), Stauffer, Brandy A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
AEM Education & Training. Jun2022, Vol. 6 Issue 3, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colmers‐Gray, Isabelle N.1 isabelle.gray@ualberta.ca, Ha, David J.1, Tan, Maria C.2, Dong, Sandy L.1, Cico, Stephen J.
Publikováno v:
AEM Education & Training. Oct2020, Vol. 4 Issue 4, p428-432. 5p.
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal, Vol 8, Iss 1 (2017)
Background: Competency-based medical education is becoming the new standard for residency programs, including Emergency Medicine (EM). To inform programmatic restructuring, guide resources and identify gaps in publication, we reviewed the published l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb69a3e8d8094f03a4d5d7ef1f995d8f
Autor:
Isabelle N. Colmers‐Gray, Leandro Solis Aguilar, Aliyah Gauri, David J. Ha, Brandy A. Stauffer
Publikováno v:
AEM Educ Train
Purpose Physicians face the challenge of staying current with a rapidly growing body of evidence and applying it to their practice. How emergency physicians (EPs) do so is unknown. The authors sought to describe and assess needs around EP patterns of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::01da5552a47a8956e9e7c7414273c054
https://hdl.handle.net/1974/30165
https://hdl.handle.net/1974/30165
Publikováno v:
BMJ. :e071921
Publikováno v:
BMJ. :e067573
Autor:
Colmers‐Gray, Isabelle N.1, Krishnan, Keeth2, Chan, Teresa M.3, Seth Trueger, N.4, Paddock, Michael5, Grock, Andrew6, Zaver, Fareen7, Thoma, Brent8 brent.thoma@usask.ca, Yarris, Lalena M.
Publikováno v:
AEM Education & Training. Oct2019, Vol. 3 Issue 4, p387-392. 6p.