Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Collyer, E."'
Sprouting of axonal collaterals after spinal cord injury is prevented by delayed axonal degeneration
Autor:
Collyer, E., Catenaccio, A., Lemaitre, D., Diaz, P., Valenzuela, V., Bronfman, F., Court, F.A.
Publikováno v:
In Experimental Neurology November 2014 261:451-461
Publikováno v:
BERA blog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::702cd1e5aa81467d9856ab25d296f2ae
Literature has explored the placement experiences of primary school trainee teachers with dyslexia but there is a scarcity of research on secondary school trainees or university-based experiences. This study examined the experiences of three primary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::da2bb5b1597400b849180083157feab4
Autor:
Collyer, E., Norton, G., Lawrence, C., Reeve, S., Siddiquee, R., Meachem, A., Shaw, D.H., Enright, L., Hutton, F., Gillespie, J., Harrison, K.
This paper considers alternative ways of teaching Romantic poetry to post-sixteen English Literature pupils in England. It explores how practitioners can value tangents developed by pupils’ independent thinking when pupils are given the freedom to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::8aa10c971e624f17d36ceaefd40f40c1
There has, to date, been little discussion of how autism may affect the experience of the reading of fiction for pupils in the classroom, other than through a deficit model. One of the researchers in this study (‘Celia’) is training to be a secon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::68a581d8c6d264bb2313115c23b7c56c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.