Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Collins, Alyson"'
Autor:
Collins, Alyson Alexander
Findings of recent studies suggest variations in performance across reading comprehension tests may be a product of differences among assessment dimensions (e.g., response format, genre) or child skills (e.g., Francis, Fletcher, Catts, & Tomblin, 200
Publikováno v:
Education 3-13; Sep2024, Vol. 52 Issue 7, p979-992, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Collins, Alyson A.1 (AUTHOR) alysonacollins@txstate.edu, Lindström, Esther R.2 (AUTHOR), Sandbank, Micheal3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Dyslexia. Jul2021, Vol. 71 Issue 2, p238-259. 22p. 3 Charts, 2 Graphs.
Students With Learning Disabilities in the Social Studies: A Meta-Analysis of Intervention Research.
Autor:
Ciullo, Stephen1 (AUTHOR), Collins, Alyson1 (AUTHOR), Wissinger, Daniel R.2 (AUTHOR), McKenna, John William3 (AUTHOR), Lo, Yu-Ling4 (AUTHOR), Osman, David5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Exceptional Children. Jul2020, Vol. 86 Issue 4, p393-412. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ciullo, Stephen, Collins, Alyson, Wissinger, Daniel R., McKenna, John William, Lo, Yu-Ling, Osman, David
Supplemental material, Supplementary_Table_5_Moderator_Analysis_Appendix_11-16 for Students With Learning Disabilities in the Social Studies: A Meta-Analysis of Intervention Research by Stephen Ciullo, Alyson Collins, Daniel R. Wissinger, John Willia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5812f86249abb353fe772140c8654fdb