Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Collings, Rosalyn"'
Autor:
Kelley, Thomas, Kessel, Anthony, Collings, Rosalyn, Rubenstein, Brian, Monnickendam, Charlotte, Solomon, Andrew
Publikováno v:
Journal of Public Mental Health, 2021, Vol. 20, Issue 1, pp. 43-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPMH-03-2020-0019
Autor:
Collings, Rosalyn, O'Reilly, Sophie, Malpass, Debra, Baker, Neil, Hurren, Elizabeth, Turda, Marius, Chamarette, Mike, Pelosi, Anthony, Wainwright, Anthony, Hall, John, Oates, John, Goodson, Simon, Miah, Jolel, Botterill, Philip
Publikováno v:
Psychology & Psychotherapy: Theory, Research & Practice; Sep2024, Vol. 97 Issue 3, p405-407, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Collings, Rosalyn1 (AUTHOR) roz.collings@northampton.ac.uk, Swanson, Vivien2 (AUTHOR), Watkins, Ruth3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Nov2016, Vol. 41 Issue 11, p1995-2010. 16p. 4 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Images of Research 2017-2018
This project aimed to reduce statistics anxiety and enhance confidence and curiosity. Year 2 and Year 3 student mentors assisted Year 1 and Year 2 students respectively in one-to-one and group sessions. A dual, mixed methods approach evaluated projec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::310ae2b31321761793fc7af7b2a20224
http://nectar.northampton.ac.uk/10000/3/poster.png
http://nectar.northampton.ac.uk/10000/3/poster.png
Publikováno v:
Learning and Teaching Conference
Within Psychology many students reportedly experience statistics anxiety with large proportions failing to make the connection between learning a science subject and conducting and analysing research (Onwuegbuzie & Leech, 2003). The current project e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::9dde9a8bb80756b47e13f760ed49ef70
http://nectar.northampton.ac.uk/12759/1/Azoulay_etal_2017_Stats_Mentors.pdf
http://nectar.northampton.ac.uk/12759/1/Azoulay_etal_2017_Stats_Mentors.pdf