Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"College of Application"'
Publikováno v:
RIDPHE_R Revista Iberoamericana do Patrimônio Histórico-Educativo; v. 7 (2021): Publicação contínua ; e021038
RIDPHE_R Revista Iberoamericana do Patrimônio Histórico-Educativo; Vol. 7 (2021): Publicação contínua ; e021038
Ridphe_R, Ibero-American Journal of Historical-Educational Patrimony; Vol. 7 (2021): Publicação contínua ; e021038
Revista Iberoamericana do Patrimônio Histórico-Educativo
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
RIDPHE_R Revista Iberoamericana do Patrimônio Histórico-Educativo; Vol. 7 (2021): Publicação contínua ; e021038
Ridphe_R, Ibero-American Journal of Historical-Educational Patrimony; Vol. 7 (2021): Publicação contínua ; e021038
Revista Iberoamericana do Patrimônio Histórico-Educativo
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
This article seeks to address the creation of the Faculty of Education of USP in 1970, having as narrative thread the memorialistic material produced by the author. From that point on, it aims to contextualize the emancipation of the Faculty of Educa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::d3ee7ae40278c59d083277f2b1a894f3
https://econtents.bc.unicamp.br/inpec/index.php/ridphe/article/view/16075
https://econtents.bc.unicamp.br/inpec/index.php/ridphe/article/view/16075
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFS
Universidade Federal de Sergipe (UFS)
instacron:UFS
Universidade Federal de Sergipe (UFS)
instacron:UFS
This thesis analyzes the student profile of the Colégio de Aplicação of the Universidade Federal de Sergipe. The initial mark, 1969, corresponds to the moment when the college was federalized, and the final mark, 1981, to the year when the Colégi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::191e6b582ef4c723191a2c37e2c3344b
https://ri.ufs.br/jspui/handle/riufs/14876
https://ri.ufs.br/jspui/handle/riufs/14876
Publikováno v:
História da Educação v.22 n.56 2018
História da Educação
Associação Sul-Rio-Grandense de Pesquisadores em História da Educação (ANPUH-RS)
instacron:ANPUH-RS
History of Education Journal; v. 22, n. 56, set./dez., 2018; 207-227
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
História da Educação, Volume: 22, Issue: 56, Pages: 207-227, Published: DEC 2018
História da Educação
Associação Sul-Rio-Grandense de Pesquisadores em História da Educação (ANPUH-RS)
instacron:ANPUH-RS
History of Education Journal; v. 22, n. 56, set./dez., 2018; 207-227
Repositório Institucional da UFRGS
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
História da Educação, Volume: 22, Issue: 56, Pages: 207-227, Published: DEC 2018
L’article étudie des souvenirs de lycée (CAp/Ufrgs), établissement d’enseignement qui est formé comme une sorte d’enseignement à l’avant-garde dans la société de Porto Alegre. Il traite de l’implémentation des classes secondaires ex
Publikováno v:
Clio: Revista de Pesquisa Histórica, Vol 1, Iss 24 (2006)
The historicity of the concepts of History, Event, and Narrative can be grasped in the empirical field. This article explores how these concepts are manifested in a specific research on the College of Application of the University of São Paulo, in w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18aece2bbed244f8a4bda38081d1e2ee
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSUniversidade Federal de SergipeUFS.
This research aims to define indicators of educational quality and evaluate possibilities and limits in the implementation of an Integral Education Project in the College of Application of the Federal University of Sergipe - CODAP. It is a qualitativ
Externí odkaz:
https://ri.ufs.br/handle/riufs/4837
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.