Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"College STEM"'
Autor:
Meghan E. Bathgate, Oriana R. Aragón, Andrew J. Cavanagh, Jonathan K. Waterhouse, Jennifer Frederick, Mark J. Graham
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 6, Iss 1, Pp 1-14 (2019)
Abstract Background Evidence-based teaching, such as active learning, is associated with increases in student learning and engagement. Although many faculty are beginning to adopt innovative practices, traditional lecture-based teaching tends to domi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2045e0f2c94414b9cb323e77c58b0c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Hyewon
High effort is important for success in challenging STEM courses. However, gender stereotypes about ability in STEM fields often associate high effort with low ability, particularly for women. Thus, it is important to disentangle the complex and gend
Autor:
Adrienne Decker, Monica M. McGill
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 9, Iss 2, p 69 (2019)
There has been considerable investment in pre-college educational interventions for all areas of STEM (including computer science). The goal of many of these initiatives is to engage and interest students early in their educational career. In this st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc7835c942804e508fbee65665da8d80
Autor:
Rodriguez, Nelson Nunez
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 52(1):105-114
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1011487
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ebony O. McGee
Publikováno v:
AERA Open, Vol 4 (2018)
Asians are typically situated at the top of the STEM educational and career hierarchy and enjoy a host of material benefits as a result. Thus, their STEM lives are often considered problem-free. This article describes the role of race-based stereotyp