Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Collective Theatrical Creation"'
Autor:
Belén Massó Guijarro, Ramón Montes-Rodríguez, Manuel Muñoz-Bellerín, Purificacion Perez-Garcia
Publikováno v:
The International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies
The International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies, 2021, 16 (1), pp.23-39. ⟨10.18848/2324-7576/CGP/v16i01/23-39⟩
The International Journal of Interdisciplinary Social and Community Studies, 2021, 16 (1), pp.23-39. ⟨10.18848/2324-7576/CGP/v16i01/23-39⟩
International audience; In this article we intend to study the social and educational potential of collective theatrical creation through a training workshop held in the university context with a group of participants of diverse socioeconomic origin.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5fc9369ab2cbff8051d7d71426342f31
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02999422
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-02999422
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Massó-Guijarro, Belén, Montes-Rodríguez, Ramón, Muñoz-Bellerín, Manuel, Pérez-García, Purificación
Publikováno v:
International Journal of Interdisciplinary Social & Community Studies; Jun2021, Vol. 16 Issue 1, p23-39, 17p
Publikováno v:
Revista Internacional de Ciencias Sociales Interdisciplinares; mar2020, Vol. 8 Issue 1, p51-65, 15p
Publikováno v:
Arte, Individuo y Sociedad; 2019, Vol. 31 Issue 3, p471-490, 20p
Publikováno v:
European Journal of Social Work; Jan2023, Vol. 26 Issue 1, p173-188, 16p
Publikováno v:
Pedagogy Studies / Pedagogika; 2022, Vol. 146 Issue 2, p164-183, 20p
Publikováno v:
Theatrical Colloquia; 2022, Vol. 12 Issue 1, p94-104, 11p
Publikováno v:
Applied Theatre Research; 2021, Vol. 9 Issue 2, p133-153, 21p