Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Collaborative problem solving skills"'
Autor:
Matthias J. Witti, Jan M. Zottmann, Birgit Wershofen, Jill E. Thistlethwaite, Frank Fischer, Martin R. Fischer
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 10 (2023)
The health care system in Germany and in many other countries is facing fundamental challenges due to demographic change, which require new integrated care concepts and a revision of the collaboration between health care professions in everyday clini
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/605928a407634ba89d6f19ca67853a60
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 11, Iss , Pp 100312- (2023)
Collaborative problem solving (CPS) has been considered as one of the vital 21st century skills. To be successful in CPS requires not only CPS skills but also positive attitudes towards collaboration (i.e., collaboration dispositions). However, the r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9918b3caf63d4e50911c87bea8fc4177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Collaborative problem solving (CPS) has been considered as one of the vital 21st century skills. To be successful in CPS requires not only CPS skills but also positive attitudes towards collaboration (i.e., collaboration dispositions). However, the r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::ae9573e63bbeaa2006031000747b12dd
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307064424
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307064424
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
本研究の目的は,大学教員養成におけるグローバル教員研修が,大学院生(現 職教員・大学生)の「教員 21 世紀型スキル」に関する自己効力感にどのような変容を もたらすかを明らか
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::2fc3f0ad4c61f33546138f6529d66e38
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202211025065
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202211025065
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 1 90-105
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Assessment Tools in Education
Bu araştırmanın amacı, PISA 2015 Xandar alt testi ile ölçülen iş birlikli problem çözme becerilerinin Singapur, Norveç ve Türkiye için ölçme değişmezliğini incelemektir. Araştırma, Türkiye (1032), Norveç (923) ve Singapur'dan (1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a3b0927768b36a373c636012b8ed86a0
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijate/issue/59560/690576
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ijate/issue/59560/690576