Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Collaborative learning (CL)"'
Publikováno v:
J, Vol 7, Iss 3, Pp 236-263 (2024)
Collaborative learning has been widely studied in higher education and beyond, suggesting that collaboration in small groups can be effective for promoting deeper learning, enhancing engagement and motivation, and improving a range of cognitive and s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/444232372c764ba3b92a90fad79928c7
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 13, Iss 1, Pp 1-33 (2023)
Abstract This research set to examine the impacts of collaborative learning (CL), scaffolding instruction, and self-assessment on reading anxiety, reading motivation, and reading comprehension of Iranian EFL learners. Based on Preliminary English Tes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/820efa5d0f0f4a4cbdea7d9039691b4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Orchestrating collaborative learning (CL) is difficult for teachers as it involves being aware of multiple simultaneous classroom events and intervening when needed. Artificial intelligence (AI) technology might support the teachers’ pedagogical ac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/910cfd0e2f8441b6b1d161db2914f3d8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.