Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Collaboration in Higher Education"'
Publikováno v:
Dawuh Guru, Vol 4, Iss 1, Pp 19-30 (2024)
This research was motivated by collaboration between the UMSU Islamic Faculty and the Al-Hidayah Foundation in implementing the Community Service Program (KKN) in Thailand. The aim is to reveal the contribution of the Al-Hidayah Foundation in improvi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/612cceca547144d596070a20530ad056
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 41, Iss 1 (2023)
Scholars from three universities in three different parts of the world – North America, Africa, and Eurasia – across different cultures, disciplines, and contexts, collaborated with the objective of advancing transversal skills and intercultural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c0041e5f95945fd82e9a75f5566306d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Education, Culture, and Society. 9(2):179-186
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=693108
Publikováno v:
Space and Culture, India, Vol 7, Iss 5 (2020)
Since 2009 when Brazil, Russia, India, and China (South Africa since 2011) joined in the international organisation aimed at the economic development of the countries, and gain financial stability, the relations between the countries too boosted via
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f80421d7e9b416eb10a221a2787cc3b
Autor:
Kubica, Tommy
Audience Response Systems (ARSs) provide a promising opportunity to address issues occurring in traditional higher education, e.g., the lack of interaction, by allowing students to participate anonymously in lectures using their mobile devices. This
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A73177
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A73177/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A73177/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This paper aims to present the results of a higher education experience promoted by the research centres INTELLECT (University of Modena and Reggio Emilia) and CDM (University of Roma Tre), as part of difference master’s degrees programme of the ac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8bb10f511b880c0306a01b14f8920432
https://hdl.handle.net/11590/391372
https://hdl.handle.net/11590/391372