Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"Coles, Erika K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miller, Natalie V., Haas, Sarah M., Waschbusch, Daniel A., Willoughby, Michael T., Helseth, Sarah A., Crum, Kathleen I., Coles, Erika K., Pelham, William E., Jr.
Publikováno v:
In Behavior Therapy September 2014 45(5):606-618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coles, Erika K.1 (AUTHOR) erika.coles@fiu.edu, Pelham, William E.1,2 (AUTHOR), Fabiano, Gregory A.3 (AUTHOR), Gnagy, Elizabeth M.1 (AUTHOR), Burrows-MacLean, Lisa4 (AUTHOR), Wymbs, Brian T.5 (AUTHOR), Chacko, Anil6 (AUTHOR), Walker, Kathryn S.7 (AUTHOR), Wymbs, Frances5 (AUTHOR), Robb Mazzant, Jessica1 (AUTHOR), Garefino, Allison8 (AUTHOR), Hoffman, Martin T.9 (AUTHOR), Massetti, Greta M.4 (AUTHOR), Page, Timothy F.10 (AUTHOR), Waschbusch, Daniel A.11 (AUTHOR), Waxmonsky, James G.11 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology. Sep/Oct2020, Vol. 49 Issue 5, p673-687. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fabiano, Gregory A., Pelham, William E., Jr., Coles, Erika K., Gnagy, Elizabeth M., Chronis-Tuscano, Andrea, O'Connor, Briannon C.
Publikováno v:
In Clinical Psychology Review 2009 29(2):129-140
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.