Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Coleman, Joshua T."'
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2023, Vol. 40, Issue 6, pp. 785-797.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-07-2021-4750
Autor:
Coleman, Joshua T.
Publikováno v:
Journal of Business Strategy, 2022, Vol. 44, Issue 4, pp. 191-199.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBS-11-2021-0179
Autor:
Coleman, Joshua T.1 (AUTHOR) jcoleman@missouristate.edu, Royne (Stafford), Marla B.2 (AUTHOR), Pounders, Kathrynn R.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Jan-Mar2020, Vol. 49 Issue 1, p34-60. 27p. 1 Diagram, 9 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2020 110:464-473
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coleman, Joshua T.1
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. Nov2021, p319-327. 9p.
Autor:
Rast, Rebecca1 rrast@missouristate.edu, Coleman, Joshua T.1 JColeman@MissouriState.edu, Simmers, Christina S.1 christinasimmers@missouristate.edu
Publikováno v:
Atlantic Marketing Journal. 2022, Vol. 11 Issue 1, p1-25. 26p.
Autor:
Mehra, Satish, Coleman, Joshua T.
Publikováno v:
International Journal of Quality & Reliability Management, 2016, Vol. 33, Issue 8, pp. 1124-1137.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJQRM-12-2014-0197
Autor:
Coleman Joshua T., Peasley Michael C.
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 10, Iss 3, Pp 226-243 (2015)
Point of sale cause-related marketing has raised over $2 billion for charities over the past 30 years, yet the subject remains largely unexplored in academic literature. The subject of brand/cause fit, however, is prolific throughout extant research,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29d896495e4e469a89e233d2ea6ea2c2
Publikováno v:
International Journal of Business Communication. Jul2020, Vol. 57 Issue 3, p370-400. 31p. 13 Charts.