Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Colbert-Getz J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Colbert-Getz, J. M., Baumann, S., Shaffer, K., Lamb, D.S., Lindsley, J. E., Rainey, R., Randall, K., Roussel, D., Stevenson, A., Cianciolo, A. T., Maines, T., O'Brien, B., Westerman, M.
Publikováno v:
Teaching and Learning in Medicine, 28, 347-352. Routledge
Colbert-Getz, J M, Baumann, S, Shaffer, K, Lamb, D S, Lindsley, J E, Rainey, R, Randall, K, Roussel, D, Stevenson, A, Cianciolo, A T, Maines, T, O'Brien, B & Westerman, M 2016, ' What's in a Transition? An Integrative Perspective on Transitions in Medical Education : Teaching and Learning in Medicine ', Teaching and Learning in Medicine, vol. 28, pp. 347-352 . https://doi.org/10.1080/10401334.2016.1217226
Colbert-Getz, J M, Baumann, S, Shaffer, K, Lamb, D S, Lindsley, J E, Rainey, R, Randall, K, Roussel, D, Stevenson, A, Cianciolo, A T, Maines, T, O'Brien, B & Westerman, M 2016, ' What's in a Transition? An Integrative Perspective on Transitions in Medical Education : Teaching and Learning in Medicine ', Teaching and Learning in Medicine, vol. 28, pp. 347-352 . https://doi.org/10.1080/10401334.2016.1217226
This Conversation Starters article presents a selected research abstract from the 2016 Association of American Medical Colleges Western Region Group on Educational Affairs annual spring meeting. The abstract is paired with the integrative commentary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::95f7ece408cbe86584d71d886fc9f8d5
https://research.vumc.nl/en/publications/f2aa7b50-100e-40b4-a441-038b0752df2c
https://research.vumc.nl/en/publications/f2aa7b50-100e-40b4-a441-038b0752df2c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Annals of Global Health May-June 2016 82(3):363-363
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.