Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Colbert, Karen"'
Autor:
Lehman, Betsy1 (AUTHOR) elehman@mtu.edu, Colbert, Karen2,3 (AUTHOR), Goltz, Sonia4 (AUTHOR), Mayer, Audrey5 (AUTHOR), Rouleau, Mark3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Higher Education Policy & Management. Jun2023, Vol. 45 Issue 3, p306-322. 17p. 1 Diagram, 5 Charts.
Publikováno v:
Family Relations, 1996 Apr 01. 45(2), 209-215.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/585292
Autor:
Colbert, Karen N., Hattendorf, Douglas A., Weiss, Thomas M., Burkhardt, Pawel, Fasshauer, Dirk, Weis, William I.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2013 Jul . 110(31), 12637-12642.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42712659
Autor:
Colbert, Karen Karal.
Thesis (Ph. D.)--University of Wisconsin--Madison, 1984.
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 90-98).
Typescript. Vita. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 90-98).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/11463695.html
Autor:
Colbert, Karen Karal.
Thesis (M.S.)--University of Wisconsin--Madison.
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 54-58).
Typescript. eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references (leaves 54-58).
Externí odkaz:
http://catalog.hathitrust.org/api/volumes/oclc/6853318.html
Publikováno v:
Family Relations, 1991 Oct 01. 40(4), 448-454.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/584903
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Human Development, 1985 Mar 01. 28(2), 101-107.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26764509
Publikováno v:
Journal of Early Childhood Teacher Education; Jul-Sep2018, Vol. 39 Issue 3, p193-212, 20p, 4 Charts
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.