Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Colangelo, Alessandra"'
Autor:
Maltagliati, Silvio, Carraro, Attilio, Escriva-Boulley, Géraldine, Bertollo, Maurizio, Tessier, Damien, Colangelo, Alessandra, Papaioannou, Athanasios, di Fronso, Selenia, Cheval, Boris, Gobbi, Erica, Sarrazin, Philippe
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Jan2023, Vol. 42 Issue 1, p23-33, 11p, 1 Diagram, 2 Charts
Autor:
Carraro, Attilio, Santi, Giampaolo, Colangelo, Alessandra, Mäestu, Jarek, Milošević, Vladimir, Morrison, Shawnda A., Olvera-Rojas, Marcos, Podnar, Hrvoje, Jurak, Gregor
Publikováno v:
Sport Sciences for Health; Dec2023, Vol. 19 Issue 4, p1363-1373, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Physical education has been usually considered as a practical school subject, where close proximity and body contact represents the ‘‘norm’’. The COVID-19 pandemic has dramatically changed PE delivery and routines, modifying teaching contents
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ecf120fe7cd933bb6ee139568e1b99e8
https://www.springer.com/journal/11332
https://www.springer.com/journal/11332
Autor:
Cheval, Boris, Colangelo, Alessandra, Carraro, Attilio, tessier, Damien, Bertollo, Maurizio, di Fronso, Selena, Papaioannou, Athanasios, Maltagliati, Silvio, Escriva-Boulley, Géraldine, Gobbi, Erica, Sarrazin, Philippe
To promote students’ physical activity (PA) during the COVID-19 lockdown, Physical Education (PE) teachers invested an unprecedented effort. This study identifies motivational determinants in changes in PE teachers’ behaviors promoting PA. 931 It
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::66250080b7b629ac785c6db71911e64d
https://osf.io/preprints/sportrxiv/h4mw8
https://osf.io/preprints/sportrxiv/h4mw8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.