Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Colaizzi, Janna"'
Autor:
Hawkins, Misty A.W., Colaizzi, Janna M., Cole, Ashley B., Keirns, Natalie G., Smith, Caitlin E., Stout, Madison, Chaney, John, Sawhney, Manisha, Gahn, David
Publikováno v:
In Behavior Therapy March 2021 52(2):350-364
Autor:
Colaizzi, Janna M. *, Flagel, Shelly B., Joyner, Michelle A., Gearhardt, Ashley N., Stewart, Jennifer L., Paulus, Martin P.
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews April 2020 111:84-94
Autor:
Colaizzi, Janna M.1 (AUTHOR) jcolaizzi@laureateinstitute.org, Flagel, Shelly B.2 (AUTHOR), Gearhardt, Ashley N.3 (AUTHOR), Borowitz, Michelle A.3 (AUTHOR), Kuplicki, Rayus1 (AUTHOR), Zotev, Vadim1 (AUTHOR), Clark, Grace1 (AUTHOR), Coronado, Jennifer1 (AUTHOR), Abbott, Talia1 (AUTHOR), Paulus, Martin P.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 3/16/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-15. 15p.
Autor:
Hawkins, M.A.W., Colaizzi, Janna, Gunstad, John, Hughes, Joel W., Mullins, Larry L., Betts, Nancy, Smith, Caitlin E., Keirns, Natalie G., Vohs, Kathleen D., Moore, Shirley M., Forman, Evan M., Lovallo, William R.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials March 2018 66:20-27
Autor:
Kirlic, Namik1 (AUTHOR) nkirlic@laureateinstitute.org, Colaizzi, Janna M.1 (AUTHOR), Cosgrove, Kelly T.1 (AUTHOR), Cohen, Zsofia P.1 (AUTHOR), Yeh, Hung‐Wen1,2 (AUTHOR), Breslin, Florence1 (AUTHOR), Morris, Amanda S.1,3 (AUTHOR), Aupperle, Robin L.1,4 (AUTHOR), Singh, Manpreet K.5 (AUTHOR), Paulus, Martin P.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Sep/Oct2021, Vol. 92 Issue 5, p2035-2052. 18p. 5 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kirlic, Namik, Colaizzi, Janna M., Cosgrove, Kelly T., Cohen, Zsofia P., Yeh, Hung‐Wen, Breslin, Florence, Morris, Amanda S., Aupperle, Robin L., Singh, Manpreet K., Paulus, Martin P.
Publikováno v:
Child Development; Sep/Oct2021, Vol. 92 Issue 5, p2035-2052, 18p, 5 Charts, 2 Graphs