Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Colón-Lorenzo Emilee E"'
Autor:
Amador, Luis A.1 (AUTHOR) luisalberto.amador@upr.edu, Colón-Lorenzo, Emilee E.2 (AUTHOR) emilee.colon@upr.edu, Rodríguez, Abimael D.1 (AUTHOR) abimael.rodriguez1@upr.edu, Serrano, Adelfa E.2 (AUTHOR) abimael.rodriguez1@upr.edu
Publikováno v:
Life (2075-1729). Jun2024, Vol. 14 Issue 6, p684. 13p.
Autor:
González-Méndez Ricardo, González-Velázquez Waleska, Colón-Lorenzo Emilee E, González Elizabeth, Pérez-Sánchez Lizaida, Rodríguez-del Valle Nuri
Publikováno v:
BMC Microbiology, Vol 10, Iss 1, p 317 (2010)
Abstract Background Important biological processes require selective and orderly protein-protein interactions at every level of the signalling cascades. G proteins are a family of heterotrimeric GTPases that effect eukaryotic signal transduction thro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0db999bd5343450186c5d083ed652285
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.