Zobrazeno 1 - 10
of 300
pro vyhledávání: '"Cohen‐Schotanus, Janke"'
Autor:
Schmidt, Henk G., Cohen-Schotanus, Janke, van der Molen, Henk T., Splinter, Ted A. W., Bulte, Jan, Holdrinet, Rob, van Rossum, Herman J. M.
Publikováno v:
Higher Education, 2010 Sep 01. 60(3), 287-300.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40783995
Additional file 1. Questionnaire.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d083b0775cf42223dd31458bc45a1d57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kerdijk, Wouter1,2, Cohen‐Schotanus, Janke1, Mulder, B Florentine3, Muntinghe, Friso L H3,4, Tio, René A3,5
Publikováno v:
Medical Education. Jul2015, Vol. 49 Issue 7, p709-716. 8p. 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Koole Sebastiaan, Dornan Tim, Aper Leen, Scherpbier Albert, Valcke Martin, Cohen-Schotanus Janke, Derese Anselme
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 75 (2012)
Abstract Background Reflection on professional experience is increasingly accepted as a critical attribute for health care practice; however, evidence that it has a positive impact on performance remains scarce. This study investigated whether, after
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbaa3eb03829468c8964971e8083896e
Autor:
Koole Sebastiaan, Dornan Tim, Aper Leen, De Wever Bram, Scherpbier Albert, Valcke Martin, Cohen-Schotanus Janke, Derese Anselme
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 22 (2012)
Abstract Background Reflection is a meta-cognitive process, characterized by: 1. Awareness of self and the situation; 2. Critical analysis and understanding of both self and the situation; 3. Development of new perspectives to inform future actions.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b94c6b089b94685ba324b33d7c913f5
Autor:
Koole Sebastiaan, Dornan Tim, Aper Leen, Scherpbier Albert, Valcke Martin, Cohen-Schotanus Janke, Derese Anselme
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 11, Iss 1, p 104 (2011)
Abstract Background Reflection on experience is an increasingly critical part of professional development and lifelong learning. There is, however, continuing uncertainty about how best to put principle into practice, particularly as regards assessme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e366e748364e474ea4315dc0841c6d2f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stegers-Jager, Karen M.1,2 (AUTHOR) k.stegers-jager@erasmusmc.nl, Cohen-Schotanus, Janke3,4 (AUTHOR), Themmen, Axel P.N.1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Teacher. Feb2013, Vol. 35 Issue 2, p120-126. 7p.
Autor:
Stegers‐Jager, Karen M1 (AUTHOR), Cohen‐Schotanus, Janke1 (AUTHOR), Themmen, Axel P N1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Jul2012, Vol. 46 Issue 7, p678-688. 11p. 3 Diagrams, 2 Charts.