Zobrazeno 1 - 10
of 334
pro vyhledávání: '"Cohen, S Robin"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chan, Wing-Sun, Funk, Laura, Krawczyk, Marian, Cohen, S. Robin, Cherba, Maria, Dujela, Carren, Stajduhar, Kelli
Publikováno v:
Palliative & Supportive Care; Apr2024, Vol. 22 Issue 2, p347-353, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health, 2018 Sep 01. 22(5), 451-468.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26652442
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Funk, Laura, Krawczyk, Marian, Cherba, Maria, Cohen, S. Robin, Dujela, Carren, Nichols, Camille, Stajduhar, Kelli
Supplemental material, sj-docx-1-pcr-10.1177_26323524231156944 for ‘The beauty and the less beautiful’: exploring the meanings of dying at ‘home’ among community and practitioner representatives and advocates across Canada by Laura Funk, Mari
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::582bf22c3374f62b0898fe2ee7d1e32d
Autor:
Schick-Makaroff, Kara, Klarenbach, Scott, Kwon, Jae-Yung, Cohen, S. Robin, Czupryn, Joanna, Lee, Loretta, Pauly, Robert, MacRae, Jennifer M., Forde, Bruce, Sawatzky, Richard
Supplemental material, sj-docx-1-taj-10.1177_20406223231173624 for Electronic patient-reported outcomes in clinical kidney practice (ePRO Kidney): a process evaluation of educational support for clinicians by Kara Schick-Makaroff, Scott Klarenbach, J
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::34752b979f8e160f9f52dded1d55a3fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.