Zobrazeno 1 - 10
of 685
pro vyhledávání: '"Cohen, LS"'
Autor:
Cohen Ls
Publikováno v:
Global Journal of Intellectual & Developmental Disabilities. 6
This is the first clinical report of the use of Cariprazine, a second generation orally administered atypical antipsychotic compound, in patients with Autism Spectrum Disorder (ASD) and Intellectual Disability (ID). Risperidone and Aripiprazole have
Autor:
VanderKruik, R, Barreix, M, Chou, D, Allen, T, Say, L, Cohen, LS, Barbour, K, Cecatti, JG, Cottler, S, Fawole, O, Firoz, T, Gadama, L, Ghérissi, A, Gyte, G, Hindin, M, Jayathilaka, A, Kalamar, A, Kone, Y, Lange, I, Magee, LA, Mathur, A, Binns, AMC, Morgan, M, Munjanja, S, Gichuhi, GN, Petzold, M, Sullivan, E, Taulo, F, Tunçalp, Ö, von Dadelszen, P
© 2017 The Author(s). Background: Mental health is a significant contributor to global burden of disease and the consequences of perinatal psychiatric morbidity can be substantial. We aimed to obtain global estimates of puerperal psychosis prevalenc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::4f62e668ecccdb8a464c837a9dd298ef
https://hdl.handle.net/10453/125388
https://hdl.handle.net/10453/125388
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.