Zobrazeno 1 - 10
of 357
pro vyhledávání: '"Cohen, K. P."'
Publikováno v:
Journal of Pain Research, Vol Volume 17, Pp 2417-2430 (2024)
Mindy Hong,1 Jeffrey Krauss,1 Grace Wang,2 Ken Cohen,3 Christine E Chaisson,4 Amitabh Gulati5 1Hinge Health, San Francisco, CA, USA; 2Weitzman Institute, Middletown, CT, USA; 3Optum Care Center for Research and Innovation, Eden Prairie, MN, USA; 4Yal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1c9456fba75400a8cecceb920ce1cb0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Phys. Rev. B 102, 045307 (2020)
Dipolar (or spatially indirect) excitons (IXs) in semiconductor double quantum well (DQW) subjected to an electric field are neutral species with a dipole moment oriented perpendicular to the DQW plane. Here, we theoretically study interactions betwe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.06015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Topological defects play a key role in a variety of physical systems, ranging from high-energy to solid state physics. They yield fascinating emergent phenomena and serve as a bridge between the microspic and macroscopic world. A skyrmion is a unique
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.11839
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 5, p e0265782 (2023)
The National i-THRIVE Programme seeks to evaluate the impact of the NHS England-funded whole system transformation on child and adolescent mental health services (CAMHS). This article reports on the design for a model of implementation that has been
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84e2b5d9bd4f400986572db2ff543fb6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.