Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Cognitive skills prediction"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 65371-65381 (2023)
The outbreak of COVID-19 boosted the rapid increase in E-Learning platforms. It also paves the way for Massive Online Open Courses (MOOCs) to break the record for students’ enrollment in online courses. In such circumstances, it is significant to t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62b8847830ca421b89ff6298df43471e
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 53153-53167 (2018)
To achieve excellent marks in job interviews and written examinations, a student must acquire impressive cognitive skills (CS) value. Nevertheless, the effects of frustration and CS related human factors (CSRFs) profoundly influence the student's ski
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b45c1831b1954f4fa0e7bb76990afe3e
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 57470-57484 (2018)
Every year, a large volume of information about students' performance is processed in schools, colleges, and higher studies institutes. This information statistically associates students' performance with their study schedule and family-related chara
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74465c41a267461aae6b615876102910
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 53153-53167 (2018)
To achieve excellent marks in job interviews and written examinations, a student must acquire impressive cognitive skills (CS) value. Nevertheless, the effects of frustration and CS related human factors (CSRFs) profoundly influence the student's ski
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 6, Pp 57470-57484 (2018)
Every year, a large volume of information about students’ performance is processed in schools, colleges, and higher studies institutes. This information statistically associates students’ performance with their study schedule and family-related c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.