Zobrazeno 1 - 10
of 85 619
pro vyhledávání: '"Cognitive level"'
Publikováno v:
JOHME: Journal of Holistic Mathematics Education, Vol 8, Iss 2, Pp 144-172 (2024)
Eighth-grade students are expected to master the Pythagorean theorem. This understanding provides a strong foundation for various mathematical concepts. Besides, the Pythagorean theorem serves as one of the prerequisite subjects for further courses.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8f27c2bbb164f5c98674b77344e4c3b
Autor:
Sunhaji, Haliza Ariska Susan1, Shamsuddin, Syamimi2 syamimi.s@usm.my, Kamat, Seri Rahayu1, Ibrahim, Muhammad Shafiq1
Publikováno v:
Malaysian Journal of Medicine & Health Sciences. 2024 Supplement, Vol. 20, p30-35. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
精准医学杂志, Vol 39, Iss 6, Pp 514-518 (2024)
Objective To investigate the relationship of A1298C (rs1801131) polymorphism in the MTHFR gene encoding methylenetetrahydrofolate reductase with the cerebrospinal fluid β-amyloid 1-42 subtype (Aβ1-42) level, cognitive level, and brain structure cha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa9d51094e504da1af539f50cebea177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Syarif Rizalia, Sesar Nopriansyah, Muhammad Saefi, Widi Cahya Adi, Eka Damayanti, Sukmawati Sukmawati
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 10, Iss 2 (2024)
The biology material on the excretory system has a high level of learning difficulty, including the complexity of the material and the high level of abstraction, which can affect students' learning process and outcomes. Therefore, it is necessary to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04cb29ea010f4b0197a834b96e032f2b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.