Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Cognitive biology"'
Publikováno v:
Scientiae Educatia: Jurnal Pendidikan Sains, Vol 8, Iss 2, Pp 154-165 (2019)
This study was intended to examine the effect of Giving Questions and Getting Answer (GQGA) learning strategy on the students’ biology learning outcomes at Al-Falah Islamic High School students in Jambi City. This research adopts a quantitative stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd993ce65fbe4a2d9be9620f129db605
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ika Rosenta Purba
Publikováno v:
International Journal of Educational Research & Social Sciences. 2:86-91
The talking stick learning model is a learning model that allows students to be active and creative so that Students cognitive learning outcomes can be achieved. This learning model basically uses the help of a stick, but in practice it can be combin
Autor:
Robinson, Andrew1
Publikováno v:
Science & Christian Belief. Oct2013, Vol. 25 Issue 2, p180-182. 3p.
Publikováno v:
WIREs Cognitive Science. 13
Across the lifespan, learners have to tackle the challenges of learning new skills. These skills can range from abilities needed for survival, such as learning languages, learning to walk during infancy, and learning new software for a job in adultho
Autor:
Bridget D. Samuels
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 6 (2015)
A number of recent studies have revealed correspondences between song- and language-related neural structures, pathways, and gene expression in humans and songbirds. Analyses of vocal learning, song structure, and the distribution of song elements ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b80a1bade3f4cd79929bef81152d81b
Publikováno v:
WIREs Cognitive Science. 14
We define attention as "the set of evolved brain processes that leads to adaptive and effective behavioral selection." Our emphasis is on understanding the biological and neural mechanisms that make the behavioral properties of attention possible. Al