Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"Cognitive awareness"'
Autor:
Senar Alkın-şahin, Güven Artuğ
Publikováno v:
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi dergisi, Vol 7, Iss 3, Pp 644-656 (2023)
Bu araştırmada 7. Sınıf öğrencilerinin okuma stratejilerine ilişkin bilişsel farkındalıkları ile matematikte problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerileri arasındaki yordamsal ilişkileri belirlemek amaçlanmıştır. Ara
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8688f1abf42243aeb3f2130fe9114377
Autor:
Necati Demir, Hale Yönez
Publikováno v:
Ana Dili Eğitimi Dergisi, Vol 11, Iss 2, Pp 413-436 (2023)
Bu araştırmada, KWL stratejisinin anlama becerisine ilişkin bilişsel farkındalık düzeyine etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmanın modeli, karma araştırma modellerinden gömülü deneysel desendir. Nicel ve nitel verilerin b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bfa6fd37d0d4b0798fb4e2c560c890e
Autor:
Abedini, Yasamin
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2021, Vol. 14, Issue 4, pp. 1340-1354.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-03-2021-0088
Autor:
Watkins, Cornelia, author, Scott, Laurie, author
Publikováno v:
From the Stage to the Studio : How Fine Musicians Become Great Teachers, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197578667.003.0005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Portuguesa de Enfermagem de Reabilitação, Vol 2, Iss 2, Pp 5-11 (2019)
A multisensorial stimulation programme (MSP) was implemented in patients with severe changes in their awareness disabilities, created and implemented with the main purpose of improving the quality of nursing care. “Assessment and stimulation in pat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/228438aa888c46e49f940ec791c56228
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.