Zobrazeno 1 - 10
of 209
pro vyhledávání: '"Cognitive artifacts"'
Autor:
Miłkowski Marcin
Publikováno v:
Studies in Logic, Grammar and Rhetoric, Vol 67, Iss 1, Pp 219-246 (2022)
One of the critical issues in the philosophy of science is to understand scientific knowledge. This paper proposes a novel approach to the study of reflection on science, called “cognitive metascience”. In particular, it offers a new understandin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b4372f0e83b43b7a401d379ac73e7a5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Federico Zilio
Publikováno v:
Rivista Internazionale di Filosofia e Psicologia, Vol 11, Iss 2, Pp 169-189 (2020)
This paper uses Extended Mind Theory (EMT) to explore Brain-Computer Interfaces (BCIs), demonstrating how this conceptual framework provides a wide-ranging interpretation of the potential integration of user and computer. After a preliminary analysis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da2e47ef6eb44c50a8e45df4cc83bef4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Integrative Neuroscience, Vol 15 (2021)
Cumulative transmission and innovation are the hallmark properties of the cultural achievements of human beings. Cognitive scientists have traditionally explained these properties in terms of social learning and creativity. The non-social cognitive d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/955da11778b542189995a1e266d10ab9
Autor:
Tarek Setti, Adam B. Csapo
Publikováno v:
Frontiers in Computer Science, Vol 3 (2021)
Virtual reality (VR) is a powerful technological framework that can be considered as comprising any kind of device that allows for 3D environments to be simulated and interacted with via a digital interface. Depending on the specific technologies use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a2a4d38e69f4e8793fce486936962c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.