Zobrazeno 1 - 10
of 5 931
pro vyhledávání: '"Cognitive and metacognitive strategies"'
Autor:
Stavropoulou, Georgia1 gnstavro@edlit.auth.gr, Stamovlasis, Dimitrios1
Publikováno v:
Journal of Psychological & Educational Research. Nov2024, Vol. 32 Issue 2, p68-83. 17p.
Autor:
Rojas, Luis1 luis.rojasp@uss.cl, Calderon, Juan Felipe2 juan.calderon@unab.cl, Puente, Anibal3 apuente@psi.ucm.es
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Diagncstico y Evaluacicn Psicolcgica. 2024, Vol. 3 Issue 73, p53-68. 16p.
Publikováno v:
In Learning and Motivation May 2023 82
Publikováno v:
International Journal of School Health. Oct2022, Vol. 9 Issue 4, p225-231. 7p.
Autor:
Mansooreh Amiridoomari
Publikováno v:
Research in English Language Pedagogy, Vol 11, Iss 4, Pp 662-680 (2023)
According to the importance of vocabulary and expanding the range of vocabulary in English learning, today it is effective and necessary to use methods and strategies to increase the amount of learning and the speed of learning. This research has use
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3ff5d4240ee469b96fa4c1fd4fcf0c4
Autor:
Safira Azizah, Soraya Soraya
Publikováno v:
REiLA, Vol 5, Iss 2, Pp 128-143 (2023)
Cognitive and metacognitive strategies have been researched to find an effective strategy in teaching writing. However, little attention has been given to investigate what is on the students’ minds while applying those strategies in the writing pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e20b16d20fe94144a6129c4a4ea73e3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Razi Journal of Medical Sciences. 2023, Vol. 30 Issue 1, p29-37. 9p.