Zobrazeno 1 - 10
of 201
pro vyhledávání: '"Cognitive accessibility"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
This study investigated the transparency and translucency of 1,525 pictograms from the Aragonese Portal of Augmentative and Alternative Communication (ARASAAC). A total of 521 participants took part in tasks that involved providing the word that best
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e6913e3651d4e5197ff0e87978bba1c
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
BackgroundDifferent barriers may hinder children with developmental disabilities (DD) from having a voice in research and clinical interventions concerning fundamentally subjective phenomena, such as participation. It is not well-investigated if vide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00e8592f242241cb8d6c447cda20da11
Autor:
Videva, Radomira
Publikováno v:
Проглас / Herald. 30(2):261-270
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1003250
Autor:
N. S. Babich
Publikováno v:
RUDN journal of Sociology, Vol 20, Iss 4, Pp 790-800 (2020)
In the minds of members of society, social norms can exist in various forms. In their most general form, they are logical rules if, then. The theoretical framework most often used to study social norms is the focus theory of normative conduct which d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f541c082553d4e289f92c8267f3c9378
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Interactive Systems, Vol 12, Iss 1 (2021)
Cognitive disabilities include a diversity of conditions related to cognitive functions, such as reading, understanding, learning, solving problems, memorization and speaking. They differ largely from each other, making them a heterogeneous complex s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/776864dbcf4d48f79359071983e42b0e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.