Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Cognition-emotion interaction"'
Autor:
Jana eHoltmann, Maike C. Herbort, Torsten eWüstenberg, Joram eSoch, Sylvia eRichter, Henrik eWalter, Stefan eRoepke, Björn H Schott
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 7 (2013)
Previous studies of cognitive alterations in Borderline Personality Disorder (BPD) have yielded conflicting results. Given that a core feature of BPD is affective instability, which is characterized by emotional hyperreactivity and deficits in emotio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d74ad59a799a465a90863432ecb56245
Autor:
Stevo Bozinovski
Publikováno v:
BICA
The paper describes modeling of cognition-emotion interaction implemented in a neural network named Crossbar Adaptive Array in 1981. The architecture was proposed to meet two challenges: solving the delayed reinforcement learning problem for neural n
Publikováno v:
DEVELOPMENTAL COGNITIVE NEUROSCIENCE
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 26, Iss, Pp 91-100 (2017)
Developmental Cognitive Neuroscience
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 26, Iss, Pp 91-100 (2017)
Developmental Cognitive Neuroscience
Highlights • Little is known how emotion interacts with cognitive control in adolescents. • Adolescents and adults completed emotional working memory task during 3T fMRI. • Cognitive load interacted with emotion in adults but not adolescents in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d7d8cfadb08614477c58cda5568e451c
https://biblio.ugent.be/publication/8529612
https://biblio.ugent.be/publication/8529612
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.