Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Cofie, Nicholas"'
Recent studies have shown that the proposal peer review processes employed by a variety of organizations to allocate astronomical telescope time produce outcomes that are systematically biased depending on whether proposal's principal investigator (P
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.06508
Autor:
Cofie, Nicholas
Although sub-Saharan Africa continues to bear the brunt of the global HIV/AIDS pandemic and other sexually transmitted diseases (UNAIDS and WHO 2008; Fatusi and Wang 2009), very few studies in the region and for that matter Ghana have systematically
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1974/5951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jagan, Lisa, Turk, William, Petropolis, Christian, Egan, Rylan, Cofie, Nicholas, Wright, Kenneth W., Strube, Yi Ning J.
Publikováno v:
In Journal of AAPOS February 2020 24(1):3-3
Autor:
Crawford, Lindsay1, Cofie, Nicholas2, McEwen, Laura3, Dagnone, Damon4, Taylor, Sean W.1 st68@queensu.ca
Publikováno v:
Journal of Evaluation in Clinical Practice. Aug2020, Vol. 26 Issue 4, p1124-1131. 8p. 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Johnston, Aaron, Malhi, Rebecca, cofie, nicholas, Jokic, Ruzica, Goertzen, James, Smith-Windsor, Tom, Makwarimba, Edward, Girouard, Marie-Hélène, Badcock, Sandra, Bell, Amanda
Publikováno v:
MedEdPublish (2016). 12
Background: Medical schools spend considerable time, effort, and money on recognition initiatives for rural and distributed medical education (DME) faculty. Previous literature has focused on intrinsic motivation to teach and there is little in the l
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.