Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Coffman, C. J."'
OBJECTIVEGroup medical clinics (GMC) combine medication management and self-management training, and may improve diabetes outcomes. It remains unclear which patients benefit most from GMC. This secondary analysis examined the impact of baseline insul
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9230e150399a7986690f96dc4be4f9b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miller, K. E. M., Duan-Porter, W., Stechuchak, K. M., Mahanna, E., Coffman, C. J., Weinberger, M., Houtven, C. H., Oddone, E. Z., Morris, K., Schmader, K. E., Hendrix, C. C., Kessler, C., Susan Hastings
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::96b3bd47b8dda0d2c6ab918b011595bc
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85028308613&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85028308613&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.