Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Coelho, Fagner Guilherme Ferreira"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coelho, Fagner Guilherme Ferreira1 (AUTHOR) fgfcoelho@yahoo.com.br, Bracarense, Alexandre Queiroz2 (AUTHOR), Lima II, Eduardo José1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arabian Journal for Science & Engineering (Springer Science & Business Media B.V. ). Mar2023, Vol. 48 Issue 3, p3425-3439. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Coelho, Fagner Guilherme Ferreira1 (AUTHOR) fgfcoelho@yahoo.com.br, Bracarense, Alexandre Queiroz2 (AUTHOR), Lima II, Eduardo José1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arabian Journal for Science & Engineering (Springer Science & Business Media B.V. ). 7/1/2022, Vol. 47 Issue 7, p8457-8467. 11p.
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 6; e45510615866
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 6; e45510615866
Research, Society and Development; v. 10 n. 6; e45510615866
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 6; e45510615866
Research, Society and Development; v. 10 n. 6; e45510615866
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
The teaching and learning process has, over the years, demonstrated the need for reformulation, as technological developments allow students quick access to a large volume of information. With the scenario created by the Covid-19 pandemic, education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f86062694ceeaec778f37f84722baec2
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/15866
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/15866