Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Codding RS"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Codding RS; Northeastern University, Bouve College of Health Sciences, Department of Applied Psychology.
Publikováno v:
School psychology (Washington, D.C.) [Sch Psychol] 2024 Jan; Vol. 39 (1), pp. 1-3.
Autor:
Codding RS; Department of School Psychology, Northeastern University, United States of America. Electronic address: r.codding@northeastern.edu., Goodridge AE; Department of School Psychology, Northeastern University, United States of America., Hill E; Department of School Psychology, Northeastern University, United States of America., Kromminga KR; Department of Intervention Services and Leadership in Education, Wichita State University, United States of America., Chehayeb R; Department of School Psychology, Northeastern University, United States of America., Volpe RJ; Department of School Psychology, Northeastern University, United States of America., Scheman N; Department of School Psychology, Northeastern University, United States of America.
Publikováno v:
Journal of school psychology [J Sch Psychol] 2023 Oct; Vol. 100, pp. 101229. Date of Electronic Publication: 2023 Aug 31.
Autor:
Nelson G; University of Oregon, Center on Teaching and Learning, 1600 Millrace Drive, Eugene, OR 97403, United States of America. Electronic address: gsnelson@uoregon.edu., Kiss AJ; Anchorage School District, 5530 E. Northern Lights Blvd., Anchorage, AK 99504, United States of America., Codding RS; Northeastern University, 306 Huntington Ave, 408 International Village, Boston, MA 02115, United States of America., McKevett NM; University of Minnesota, 1954 Buford Avenue, Suite 425, St Paul, MN 55108, United States of America., Schmitt JF; Boise State University, 1910 University Dr., Boise, ID 83704, United States of America., Park S; Western Kentucky University, 1906 College Heights Blvd. #11030, Bowling Green, KY 42101, United States of America., Romero ME; University of Missouri, 118 Hill Hall, Columbia, MO 65201, United States of America., Hwang J; Drake University, 2507 University Ave, Des Moines, IA 50311, United States of America.
Publikováno v:
Journal of school psychology [J Sch Psychol] 2023 Apr; Vol. 97, pp. 1-42. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 14.
Autor:
Codding RS; Northeastern University.
Publikováno v:
School psychology (Washington, D.C.) [Sch Psychol] 2023 Jan; Vol. 38 (1), pp. 1-3.
Autor:
Codding RS; Department of Applied Psychology, Northeastern University, United States of America. Electronic address: r.codding@northeastern.edu., Nelson PM; ServeMinnesota, 120 South 6th Street, Suite 2260, Minneapolis, MN 55402, United States of America. Electronic address: peter@serveminnesota.org., Parker DC; ServeMinnesota, 120 South 6th Street, Suite 2260, Minneapolis, MN 55402, United States of America. Electronic address: david@serveminnesota.org., Edmunds R; Department of Educational Psychology, University of Minnesota, United States of America. Electronic address: edmun050@umn.edu., Klaft J; Department of Educational Psychology, University of Minnesota, United States of America. Electronic address: gardn469@umn.edu.
Publikováno v:
Journal of school psychology [J Sch Psychol] 2022 Feb; Vol. 90, pp. 82-93. Date of Electronic Publication: 2021 Dec 04.
Autor:
Codding RS; Department of Applied Psychology, Bouve College of Health Sciences, Northeastern University.
Publikováno v:
School psychology (Washington, D.C.) [Sch Psychol] 2022 Jan; Vol. 37 (1), pp. 1-3. Date of Electronic Publication: 2022 Jan 31.