Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Cockcroft, G."'
Autor:
Roberts, AC, Shiba, Y, Oikonomidis, L, Sawiak, S, Fryer, T, Hong, Y, Cockcroft, G, Santangelo, A
BACKGROUND: Impaired regulation of emotional responses to potential threat is a core feature of affective disorders. However, while the subcortical circuitry responsible for processing and expression of fear has been well characterized, the top-down
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d7d43f4233e6dc4ec43a616c379c8ec4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santangelo, A.M., Ito, M., Shiba, Y., Clarke, H.F., Schut, E.H.S., Cockcroft, G., Ferguson-Smith, A.C., Roberts, A.C.
Publikováno v:
Neuropsychopharmacology, 41, 2366-76
Neuropsychopharmacology, 41, 9, pp. 2366-76
Neuropsychopharmacology, 41, 9, pp. 2366-76
Contains fulltext : 167994.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Genetic polymorphisms in the repeat upstream region of the serotonin transporter gene (SLC6A4) are associated with individual differences in stress reactivity, vulnerability to aff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::944e53829b0344abfcb748ef09dd0d16
http://hdl.handle.net/2066/167994
http://hdl.handle.net/2066/167994
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.