Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Cochrane, Dana M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Indigenous people and the courts have emphasized that it is important to examine whether violence risk assessment tools are valid and appropriate for Indigenous youth. However, studies are scarce. Therefore, we examined the predictive validity of you
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______497::ba455e8ce275e05e3d69730d95801d80
http://summit.sfu.ca/item/19970
http://summit.sfu.ca/item/19970
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Even when probation officers use risk assessment tools, many of their clients’ needs remain unaddressed. As such, we examined whether the implementation of the Structured Assessment of Violence Risk in Youth (SAVRY) and a structured case planning f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______497::f6161fca2bef22bfc1e935e525137029
http://summit.sfu.ca/item/19843
http://summit.sfu.ca/item/19843
Although it is widely believed that risk assessment tools can help manage risk of violence and offending, it is unclear what evidence exists to support this view. As such, we conducted a systematic review and narrative synthesis. To identify studies,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______497::93adb091e79d82570db4b9b518939d6b
http://summit.sfu.ca/item/18338
http://summit.sfu.ca/item/18338
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.