Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Cochran, Geraldine L."'
Autor:
Cochran, Geraldine L., Gupta, Ayush, Hyater-Adams, Simone, Knaub, Alexis V., Roman, Brian Zamarripa
A paper summarizing the discussions that happened during the Physics Education Research (POC in PERC) parallel sessions at the 2017 and 2018 Physics Education Research Conference (PERC).
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.01655
Autor:
Abramzon, Nina, Benson, Patrice, Bertschinger, Edmund, Blessing, Susan, Cochran, Geraldine L., Cox, Anne, Cunningham, Beth A., Galbraith-Frew, Jessica, Johnson, Jolene, Kerby, Leslie, Lalanne, Elaine, ODonnell, Christine, Petty, Sara, Sampath, Sujatha, Singh, Chandralekha, Spencer, Cherrill, Woodle, Kathryne Sparks, Yenello, Sherry
Publikováno v:
Proceedings of the 5th International Conference on Women in Physics, Waterloo, CA, AIP Conf. Proc. 1697, 060045 (pp. 1-3) (2015)
Initiatives to increase the number, persistence, and success of women in physics in the US reach pre-teen girls through senior women. Programs exist at both the local and national levels. In addition, researchers have investigated issues related to g
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1603.07911
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cochran, Geraldine L.
Publikováno v:
FIU Electronic Theses and Dissertations.
The purpose of this mixed methods study was to understand physics Learning Assistants’ (LAs) views on reflective teaching, expertise in teaching, and LA program teaching experience and to determine if views predicted level of reflection evident in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bjorkquist, Robin, Bogdan, Abigail M., Campbell, Nicole L., Chessey, Mary, Cochran, Geraldine L., Cunningham, Beth, Esquivel, Jessica N., Gladstone, Laura, Gosnell, Natalie M., Guruswamy, Sathya, Hallinen, Kelsey M., Harris, Candace, Johnson, Angela, Johnson, Jolene L., Jones, Christine, Jorgenson, Regina A., McCullough, Laura, McNeese, Marta D., Presley, Tennille D., Quist, Nicole
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2019, Vol. 2109 Issue 1, p050040-1-050040-5, 5p, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.