Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Coaching for teachers"'
Autor:
Sara E. Hampton
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring, Iss S18, Pp 167-179 (2024)
The impetus behind the research was the recent industrial action by teachers, in both the United Kingdom (UK) and New Zealand (NZ), who were seeking better working conditions and an increase in pay, throwing teaching into the spotlight once again. Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa156ee4e52e4eb5a055203f119666fe
Autor:
Yasni Yasni
Publikováno v:
Primary: Jurnal Pendidikan Guru Sekolah Dasar, Vol 12, Iss 1, Pp 246-256 (2023)
This paper is based on the teachers’ low pedagogical competence at SLB Kasih Ibu Pekanbaru. It is found from 1) there are still teachers who are unable to develop the syllabus, 2) there are still teachers who have not been able to manage the class
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/739033bd0d294362a312edebed078540
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abu Anwar
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Islam, Vol 4, Iss 1, Pp 99-110 (2018)
This study aims to describe the quality of principals’ managerial capabilities, supervisors’ coaching quality, PAI (Pendidikan Agama Islam/Islamic education) teachers’ performance in Madrasa Aliyah (equal to senior high school level), and the r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a722db5f7a44d488afae3efa7fb8a43
Autor:
Álvarez Rodríguez, Iván
Publikováno v:
UCrea Repositorio Abierto de la Universidad de Cantabria
Universidad de Cantabria (UC)
Universidad de Cantabria (UC)
RESUMEN: Tomando como referencia las distintas publicaciones sobre coaching y focalizándose en aquellas que hacen referencia al ámbito educativo, se desarrolló una propuesta de iniciación formativa para docentes de Educación Secundaria Obligator
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::bf3bcde3731772fc6284170b9b9de905
http://hdl.handle.net/10902/15303
http://hdl.handle.net/10902/15303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C.A.W.
Publikováno v:
Harvard Educational Review. Fall97, Vol. 67 Issue 3, p617. 2p.