Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Clua, E.W.G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nakevska, M., Markovski, J., Rauterberg, G.W.M., Anacleto, J.C., Clua, E.W.G., Correa da Silva, F.S., Fels, S., Yang, H.S.
Publikováno v:
Entertainment Computing – ICEC 2013 ISBN: 9783642411052
ICEC
Proceedings of the 12th International Conference on Entertainment Computing-ICEC 2013, October 16-18, 2013. São Paulo, Brazil, 147-150
STARTPAGE=147;ENDPAGE=150;TITLE=Proceedings of the 12th International Conference on Entertainment Computing-ICEC 2013, October 16-18, 2013. São Paulo, Brazil
ICEC
Proceedings of the 12th International Conference on Entertainment Computing-ICEC 2013, October 16-18, 2013. São Paulo, Brazil, 147-150
STARTPAGE=147;ENDPAGE=150;TITLE=Proceedings of the 12th International Conference on Entertainment Computing-ICEC 2013, October 16-18, 2013. São Paulo, Brazil
We propose a model-based engineering approach for development of immersive mixed-reality environments based on supervisory control theory that provides for automated software synthesis. The proposed approach greatly improves the consistency of the de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::add23b7c883898880471a598bc122164
https://doi.org/10.1007/978-3-642-41106-9_18
https://doi.org/10.1007/978-3-642-41106-9_18
Autor:
Gruarin, A., Westenberg, M.A., Barakova, E.I., Anacleto, J.C., Clua, E.W.G., Correa da Silva, F.S., Fels, S., Yang, H.S.
Publikováno v:
Entertainment Computing – ICEC 2013 : 12th International Conference, ICEC 2013, São Paulo, Brazil, October 16-18, 2013. Proceedings, 87-92
STARTPAGE=87;ENDPAGE=92;TITLE=Entertainment Computing – ICEC 2013 : 12th International Conference, ICEC 2013, São Paulo, Brazil, October 16-18, 2013. Proceedings
Entertainment Computing – ICEC 2013 ISBN: 9783642411052
ICEC
STARTPAGE=87;ENDPAGE=92;TITLE=Entertainment Computing – ICEC 2013 : 12th International Conference, ICEC 2013, São Paulo, Brazil, October 16-18, 2013. Proceedings
Entertainment Computing – ICEC 2013 ISBN: 9783642411052
ICEC
Translating acquired behavioral skills from training environments to daily-life situations is difficult for children with autism. This study introduces the StepByStep platform, in which pictorial activity schedules are implemented. Design decisions t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fb96a2bf55038ed19b04875a7bd1c1a9
https://research.tue.nl/nl/publications/dd19cb98-b94a-417d-8fe6-bc99991d2c01
https://research.tue.nl/nl/publications/dd19cb98-b94a-417d-8fe6-bc99991d2c01
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2010 Brazilian Symposium on Games & Digital Entertainment (SBGAMES); 2010, p146-155, 10p