Zobrazeno 1 - 10
of 866
pro vyhledávání: '"Cloud Gaming"'
Autor:
Wang, Yifan a, Yang, Fei b, Murn, Luka c, Sock, Juil c, Gorriz Blanch, Marc c, Wan, Shuai d, e, Zhang, Wei a, f, Yang, Fuzheng a, Herranz, Luis g, ⁎
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 1 February 2025 261
Autor:
Iman Lotfimahyari, Luigi De Giovanni, Davide Gadia, Paolo Giaccone, Dario Maggiorini, Claudio E. Palazzi
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 44905-44921 (2024)
Online gaming has seen a significant surge in popularity, becoming a dominant form of entertainment worldwide. This growth has necessitated the evolution of game servers from centralized to distributed models, leading to the emergence of distributed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/38a57a0552fe47608a63957310d64652
Autor:
Takumasa Ishioka, Tatsuya Fukui, Toshihito Fujiwara, Satoshi Narikawa, Takuya Fujihashi, Shunsuke Saruwatari, Takashi Watanabe
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 8902-8911 (2024)
Cloud gaming allows users to play high-quality games on low-end devices by offloading game processing to the cloud. However, network latency remains a significant issue affecting the gaming experience. Speculative execution is a promising approach to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/981167df3ff747d485847669899fa51e
Autor:
Britanny Baldovino
Publikováno v:
Journal of Innovation Information Technology and Application, Vol 4, Iss 2, Pp 120-132 (2022)
With the increasing prevalence of video games comes innovations that aim to evolve them. Cloud gaming is poised as the next phase of gaming. It enables users to play video games on any internet-enabled device. Such improvement could, therefore, enhan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d0c2cb77edd949e2b64a79b5d2fa5f7c
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 5, p 1987 (2024)
A cloud-based interactive application (CIA) is an application running in the cloud with stringent interactivity requirements, such as remote desktop and cloud gaming. These services have experienced a surge in usage, primarily due to the adoption of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/533bfcc97ee0472485a84585b6d9d670
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Avinab Saha, Sai Karthikey Pentapati, Zaixi Shang, Ramit Pahwa, Bowen Chen, Hakan Emre Gedik, Sandeep Mishra, Alan C. Bovik
Publikováno v:
Frontiers in Signal Processing, Vol 3 (2023)
Perceptual Video Quality Assessment (VQA) is one of the most fundamental and challenging problems in the field of Video Engineering. Along with video compression, it has become one of two dominant theoretical and algorithmic technologies in televisio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/26dd81487c214ac18191c4ccb6142e31
Publikováno v:
Journal of Environmental Management and Tourism (JEMT). XIII(6(62)):1705-1711
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1114149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.