Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Clinical skills education"'
Publikováno v:
Medical Education Online, Vol 27, Iss 1 (2022)
Blood pressure (BP) measurement is the most commonly performed procedure in clinical practice and requires mastering several skills. A prior study determined that medical school students failed to perform more than half of BP measurement skills corre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dedf0a9468c841e0a841df8e8197225d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bernard Gaede
Publikováno v:
African Journal of Primary Health Care & Family Medicine, Vol 7, Iss 1, Pp e1-e2 (2015)
No abstract available.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b983cb77697944c68bfb8e50e46d744c
Publikováno v:
JMIR Medical Education, Vol 7, Iss 2, p e29216 (2021)
JMIR Medical Education
JMIR Medical Education
Background Nephrotic syndrome is a unique clinical disorder, which provides interesting teaching opportunities that connect physiological and pathological aspects to clinical practice. During the current COVID-19 outbreak, in-person teaching in our i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Medical Science Educator
Virtual peer teaching can be part of the solution to challenges in medical education during the pandemic. We developed an online clinician teacher elective, implemented virtual peer teaching throughout our curriculum, and believe it benefits students
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohamed Daffalla-Awadalla Gismalla, Arun-Kumar Kaliya-Perumal, Ali Babeker Habour, Mohammed El Imam Mohammed
Publikováno v:
Journal of Medical Education, Vol 16, Iss 4 (2018)
Background: The present teaching model for undergraduate medical students is predominantly followed by many medical schools in our sub-continent. With the intention of analyzing whether this method is appropriate for bring out a skillful future gener