Zobrazeno 1 - 10
of 1 581
pro vyhledávání: '"Clinical skills education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Randi Q Mao, Gurinder Sandhu, Sophia Kerzner, Shreyas Sreeraman, Janhavi Nikhil Patel, Eva Yiguan Liu, Chad B Singh, Jason Profetto
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal (2021)
Implication Statement Online clinical skills videos can supplement teaching and allow for greater flexibility when learning physical examination skills. There are currently few open access clinical skills video resources available for Canadian medi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff6312af42fc43c99046370545ab5a85
Autor:
Dawson, Catherine MP1,2 (AUTHOR) catherine.dawson@va.gov, Schwartz, Andrea Wershof1,2,3 (AUTHOR), Farrell, Susan E2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Teacher. Aug2020, Vol. 17 Issue 4, p437-439. 3p.
Autor:
Lauren Wintraub, Mary Xie, Mariam Issa, Yaanu Jeyakumar, Matthew Nelms, Deepanshu Sharma, Daniel Teitelbaum, Mirek Otremba, Giovanna Sirianni, Joyce Nyhof-Young, Fok-Han Leung
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal, Vol 11, Iss 5 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de182cbd72ec4759a406376d1c9d1f40
Autor:
Yaanu Jeyakumar, Deepanshu Sharma, Giovanna Sirianni, Joyce Nyhof-Young, Mirek Otremba, Fok-Han Leung
Publikováno v:
Canadian Medical Education Journal, Vol 11, Iss 6 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dacef34d116742b2b1400cec84b83454
Publikováno v:
Currents in Pharmacy Teaching & Learning; Mar2021, Vol. 13 Issue 3, p198-202, 5p
Publikováno v:
In Nurse Education Today December 2013 33(12):1576-1580