Zobrazeno 1 - 10
of 903
pro vyhledávání: '"Clinical exam"'
Autor:
Atiqulla Shariff, Teggina Math Pramod Kumar, Srikanth Malavalli Siddalingegowda, Shahid Ud Din Wani, Yasmin Elsobky
Publikováno v:
PEC Innovation, Vol 4, Iss , Pp 100271- (2024)
Objectives: To assess the PharmD student's experiences about end year clerkship evaluation conducted using Objective Structured Clinical Exam (OSCE) format at JSS College of Pharmacy, Mysuru, India. Methods: The student's experiences were captured us
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88e1dff3a0644769b6d356a587b145f9
Publikováno v:
Клінічна та профілактична медицина, Iss 2, Pp 75-80 (2023)
The aim. Substantiation of the «health care organization» component of the objective structured practical (clinical) exam of the educational-qualification level of specialist, master's degree in the specialties «Medicine» and «Pediatrics» in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3bfec1d604f1437299b68c901313b927
Observing the Objective Structured Clinical Exam: A Deeper Dive into Structured Clinical Examination
Autor:
Tayyaba Azhar, Maimoona Nasreen, Khizar Ansar Malik, Kinza Aslam, Sara Mukhtar, Saima Rafique
Publikováno v:
Pakistan Armed Forces Medical Journal, Vol 73, Iss 6 (2023)
Objective: To explore the perceptions of students and examiners regarding objective structured clinical examination (OSCE). Study Design: Cross-sectional study. Place and Duration of Study: University College of Medicine & Dentistry, Lahore Pakista
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0aab8d8f26e34355b75a88d6f5f84de8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farzan KHeyrkhah, SUsan Moudi, Angela Hamidia, Romina Hamzehpour, Sekineh Javadian, Mahbobeh Khozan, Atefeh Mosavi, Sodabeh Alidadi
Publikováno v:
آموزش پزشکی, Vol 9, Iss 2, Pp 7-19 (2021)
Background and Objective: Teaching, learning and evaluation in the field of psychiatry has always been considered. During the psychiatric assistantship course, learning the skill of interviewing the patient and prescribing appropriate therapies is on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ce4e7b6ec174b748acb4ab4059341a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 20, Iss 1, Pp 1-9 (2021)
Abstract Background The conventional written tests and professional assessment have limitation in fair judgement of clinical competence. Because the examiners may not have total objectivity and may lack standardization throughout the assessment proce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91baaed5f4054647a54646a8d998d0f8
Autor:
Raluca Alina Dragomir, Andrada Raluca Doscas, Corina Ciupilan, Mihaela Monica Scutariu, Bogdan Radu Dragomir
Publikováno v:
Romanian Journal of Oral Rehabilitation, Vol 13, Iss 1, Pp 225-235 (2021)
Aim of the study. Considering the dental trauma is a therapeutic emergency, the aim of the study is to assess, the prevalence and factors associated withdental trauma in a group of children, adolescents and young people, using clinical-statistical cr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e09d6cefbc1a4aadaf88834adc88d7ca