Zobrazeno 1 - 10
of 171
pro vyhledávání: '"Clinical clerkships"'
Publikováno v:
Family Medicine & Primary Care Review, Vol 25, Iss 1, Pp 14-17 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7762a315116b4f71bded745358a1c5e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tokyo Women's Medical University Journal, Vol 6, Iss 0, Pp 67-71 (2022)
Background: The objective of this study was to investigate the association of the recognition of the importance and the effectiveness of clinical practice guidelines with the use of them among doctors in charge of medical education. Methods: A cross-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a52c0418fc7f4b5b926662c6c81c2575
Publikováno v:
Journal of Regional Medical Campuses, Vol 6, Iss 2 (2023)
Background Transitioning from preclinical to clinical medical education is a significant milestone in medical training; however, it is associated with anxiety and uncertainty about adapting to a new work and learning environment. These feelings ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b93bb2442b154196a5e761c3c8714164
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-9 (2022)
Abstract Background Self-regulated learning is a key competence to engage in lifelong learning. Research increasingly acknowledges that medical students in clerkships need others to regulate their learning. The concept of “co-regulated learning”
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb1333628a844b068ce648885a276136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MedEdPublish, Vol 12 (2022)
This article presents the results of a decade’s experiment in creating a longitudinal ethics and humanism curriculum for the core clinical year at UNC School of Medicine, North Carolina, United States. This curriculum applies published research on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1895a1104ef84ce58803b53e7e52ebd3