Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Clincy, Amanda"'
Thesis (M.A.)--University of North Carolina at Chapel Hill, 2009.
Title from electronic title page (viewed Mar. 10, 2010). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Arts in the Department of Psychology Developme
Title from electronic title page (viewed Mar. 10, 2010). "... in partial fulfillment of the requirements for the degree of Master of Arts in the Department of Psychology Developme
Externí odkaz:
http://dc.lib.unc.edu/u?/etd,2772
Publikováno v:
In Addictive Behaviors September 2013 38(9):2450-2454
Stability and change in maternal intrusiveness during early childhood is rarely explored, particularly within African American families. The current study examined the prediction of maternal intrusiveness during the first 3 years of life among mother
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::861a71460a4ffe79e73f10b38f442e36
Autor:
Clincy, Amanda R.
This dissertation research is comprised of two studies aimed at exploring the implications of spanking for children's behavior in multiple contexts. Specifically, Study 1 explored whether linkages between maternal spanking at 36 months and internaliz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2bece810bb2ac89d9ab963eefe078f53
Autor:
Clincy, Amanda R.
The lingering impact of residential mobility on parenting behavior was explored in a sample of 433 rural, African-American families with young children. Two theoretical frameworks were applied- the family stress model and social capital theory. It wa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8b8c0df364c727ce417a2a9455456ccd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.