Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Climent, Teresa"'
Autor:
Climent, Teresa
Publikováno v:
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No 14 (2022); 36-60
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No. 14 (2022); 36-60
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; Núm. 14 (2022); 36-60
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; No. 14 (2022); 36-60
RIDAS. Revista Iberoamericana de Aprendizaje-Servicio; Núm. 14 (2022); 36-60
L’aprenentatge servei és una realitat coneguda, experimentada i molt aplicada als centres educatius i a les entitats socials de Catalunya. L’article aporta elements de context i informació per situar els punts de partida per a que això s’hag
Publikováno v:
In Chemical Physics Letters 2007 441(4):327-331
Autor:
Acton, Thomas B., Gunsalus, Kristin C., Xiao, Rong, Ma, Li Chung, Aramini, James, Baran, Michael C., Chiang, Yi-Wen, Climent, Teresa, Cooper, Bonnie, Denissova, Natalia G., Douglas, Shawn M., Everett, John K., Ho, Chi Kent, Macapagal, Daphne, Rajan, Paranji K., Shastry, Ritu, Shih, Liang-yu, Swapna, G.V.T., Wilson, Michael, Wu, Margaret, Gerstein, Mark, Inouye, Masayori, Hunt, John F., Montelione, Gaetano T.
Publikováno v:
In Methods in Enzymology 2005 394:210-243
Autor:
González-Ramírez, Israel1, Climent, Teresa1, Serrano-Pérez, Juan José1, González-Luque, Remedios1, Merchán, Manuela1, Serrano-Andrés, Luis1 Luis.Serrano@uv.es
Publikováno v:
Pure & Applied Chemistry. Sep2009, Vol. 81 Issue 9, p1695-1705. 11p. 2 Diagrams, 1 Chart, 3 Graphs.
Publikováno v:
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
instname
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
quest text té per objectiu analitzar la difusió de l'aprenentatge servei (APS), una pràctica educativa innovadora que s'ha estès al llarg dels darrers anys a Catalunya. L'article comença presentant els principis que ha seguit la seva implantaci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8bd0cfd4c2affe35a75568dca9e7a5ae
http://hdl.handle.net/2445/113160
http://hdl.handle.net/2445/113160
Autor:
Climent, Teresa
Publikováno v:
Educació química; 2009: 4 : 2009; p. 21-28
Aquest treball pretén mostrar les fites aconseguides als laboratoris docents de la Facultat de Química de la Universitat de València després de la reducció de les quantitats de reactius en les pràctiques de química. El canvi de model de trebal
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.