Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Client service"'
Publikováno v:
Proceedings of the XXth Conference of Open Innovations Association FRUCT, Vol 32, Iss 1, Pp 262-269 (2022)
Voice assistants are gradually becoming an increasingly common feature of our everyday life. However, the naturalness of communication provided by them usually leaves much to be desired. It may be caused by the fact that many chat-bots are trained on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aba5d0c4650943dc8f2f2a2cf78cc434
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krajíček, Jan
Publikováno v:
Evropské finanční systémy 2011: Sborník anotací příspěvků z mezinárodní vědecké konference konané v rámci "Slavnostní konference k 20. výročí založení Ekonomicko-správní fakulty MU". 3.6.2011 / European Financial Systems 2011: Proceedings of the International Scientific Conference. :143-147
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=842535
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The work environment is constantly changing thus it is a prerequisite for businesses to effectively adapt themselves to increase productivity. Various performance reports have shown that the approach how a bank operates drives its path toward growth
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::56232e1496028ae635ab2dfbc2de5677
Autor:
Garavito Robles, Jennifer
El presente documento contiene los principales aspectos que se identificaron en el proceso de la práctica profesional llevada a cabo en la empresa Alpes Solutions S.A.S. empresa destacada por su experiencia en el área de desarrollo y soluciones TIC
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3896::a5b34a526353d629049340ee4482c7c7
https://hdl.handle.net/11634/42777
https://hdl.handle.net/11634/42777
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SA Journal of Human Resource Management, Vol 5, Iss 3, Pp 38-47 (2007)
The social construction of frontline employees’ client service plays a major role in organisational success. This study illuminated why frontline personnel are reluctant to accept organisational change which is in line with new policing philosophie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbd0d4f9aeb14a098aa93f294e63938c
Autor:
Sinha, Ritu1 ritu.sinha@ies.edu
Publikováno v:
Anvesha. Oct-Dec2016, Vol. 9 Issue 4, p62-63. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.