Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Client's voice"'
Autor:
Gumerov A., Mukhomorova I., Sadykova R., Fatikhova L., Chikisheva N., Simonova L., Alenina E.
Publikováno v:
SCOPUS-2015-8-3-SID84930986428
© by the author(s). The purpose of this article is aimed at improvement of interaction between a customer and a manufacturer on the basis of quality management methods development in the business structure. The article demonstrates the quality funct
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::46ad79d0aced1c9f4bf7205f6589f9ac
https://openrepository.ru/article?id=718575
https://openrepository.ru/article?id=718575
Autor:
Walmsley, Jan1
Publikováno v:
Disability & Society. Feb97, Vol. 12 Issue 1, p146-148. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.