Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Clibbens, Nicola"'
Autor:
Clibbens Nicola, Baker John, Booth Andrew, Berzins Kathryn, Ashman Michael C, Sharda Leila, Thompson Jill, Kendal Sarah, Weich Scott
Publikováno v:
Health and Social Care Delivery Research, Vol 11, Iss 15 (2023)
Background Mental health crises cause significant disruption to individuals and families and can be life-threatening. The large number of community crisis services operating in an inter-agency landscape complicates access to help. It is unclear which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1162e03a9d74406ab37b5c39abae0569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dickens, Geoffrey L., Avantaggiato-Quinn, Maria, Long, Sara-Jaye, Schoultz, Mariyana, Clibbens, Nicola
Publikováno v:
SAGE Open Nursing; 5/13/2024, p1-17, 17p
Autor:
Hodgson, Philip, Glascott, Michelle, Aston, Luke, Hope, Wendy, Flemming, Laura, Innerd, Alison, Clibbens, Nicola, Graham, Michael
A rapid review of individual and ward-level outcomes following physical activity interventions undertaken within acute inpatient mental health settings
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bd79828b8fa0836dc1557b23830bb23b
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice March 2014 14(2):123-129
Publikováno v:
In Nurse Education Today April 2012 32(3):224-228
Autor:
Clibbens, Nicola1 (AUTHOR) n.clibbens@leeds.ac.uk, Berzins, Kathryn1 (AUTHOR), Baker, John1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health & Social Care in the Community. Sep2019, Vol. 27 Issue 5, pe535-e548. 14p. 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education Today 2007 27(7):768-776