Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Clevinger, Amanda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 1 December 2018 135:201-206
Autor:
Mace, John H., author, Clevinger, Amanda M., author
Publikováno v:
The organization and structure of autobiographical memory, 2019, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198784845.003.0010
Autor:
Clevinger, Amanda
Publikováno v:
Psychology Theses.
Scores from high-stakes tests such as the Scholastic Aptitude Test (SAT) are commonly used as criteria for college admission decisions. So, it is of implied importance to identify factors that contribute to susceptibility to failure on these tests. O
Autor:
Mace, John H.1 jhmace@eiu.edu, Clevinger, Amanda M.1, Delaney, Dayna M.1, Mendez, Amanda S.1, Simpson, Stephen H.1
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Mar/Apr2017, Vol. 31 Issue 2, p156-163. 8p.
Autor:
Clevinger, Amanda
Eyewitness memory error is the most frequent cause of wrongful conviction in the United States (The Innocence Project, 2008). Many studies have investigated causes of these misidentifications such as type of questioning, lineup presentation, and witn
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::73b857b702beccee4e79fff2e39dd1ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Clevinger, Amanda
Scores from high-stakes tests such as the Scholastic Aptitude Test (SAT) are commonly used as criteria for college admission decisions. So, it is of implied importance to identify factors that contribute to susceptibility to failure on these tests. O
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::80106454464886eed44f39bbc087ea4d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.